czwartek, 29 sierpnia 2013

Autumn is coming



Jak mówi sam tytuł dzisiejszej notki..jesień tuż tuż, a co za tym idzie...jest już coraz zimniej. Są ludzie, którzy czekają na zimę, śnieg i ten świąteczny nastrój. Ja nie należę do nich z pewnością! Właściwie to ubolewam nad tym, że lato już nas opuszcza. Ale cóż, nic na to nie poradzę, muszę przetrwać okropną jesień, zimę i znów słoneczko zawita u nas. Dzisiejszy post będzie raczej "outfitowy", choć nie taki był zamierzany cel wczorajszej sesji. Jutro oraz w sobotę także zajrzyjcie do mnie, bo szykuję już notki na te dni.
Wczorajszy dzień, jeżeli chodzi o pogodę był baardzo dziwny, przed wyjściem z domu zaczęło padać, więc niezbędny był mi gruby sweterek oraz parasolka. Natomiast godzinę później było tak cieplutko, że się gotowałam. Coś, co kocham najbardziej, czyli szorty diy ubrałam do cieniutkich, grafitowych rajstop. Na górę czarny, klasyczny sweterek ze sportowymi paskami na rękawkach. Zwyczajny, luźny look- w takich czuję się najlepiej!



/ As the Title of notes .. autumn is coming, which means .. its getting colder. Some people wait for the winter, snow and christmas. It's not for me! I miss summer, which is leaving us. But I won't do anything, I have to survive a terrible autumn winter, and the sun will come again. Today I have for you outfit,it was not the purpose of yesterday's session. Tomorrow and Saturday also check out my blog, because I'm going to give you new posts. Yesterday was a very strange weather before I came out , it was raining, so I took a warm sweater and an umbrella. But an hour later, it was so warm that I was "cooked". Something that I love the most-diy shorts. I weared them into thin graphite-colored tights. I wore a black, classic sweater with sporty stripes on the sleeves. Normal, loose look-in that I feel best!








sweather- zara| shorts- second hand+diy| belt- F&F| shoes- converse| necklace- mohito| sunglasses- Colloseum| rings- H&M

35 komentarzy:

  1. Rzeczywiście masz trochę krzywe nóżki.. :<

    CZEKAM NA VIDEO O MAKIJAŻU !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bez przesady, że krzywe..

      Usuń
    2. Każdy ma jakoś tam krzywe, bo tak jest zbudowany szkielet ludzi. Inni mają więcej, drudzy mniej. Przecież ona w ogóle nie ma...

      Usuń
    3. Sandra sama tak mówiła.. :>

      Usuń
    4. Lol, Sandra ma genialne nogi!

      Usuń
  2. Uwielbiam czytać twojego bloga , inspirujesz mnie ;)) Jest super - Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz :)
    ja już obserwuję, teraz ty ;3

    dusiabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetny look <3 !!
    mega bluza <3
    zapraszam do siebie na www.mytippitoes.blogspot.com obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna bluza :3 + obserwujemy ?
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia:))I boskie szorty:>
    Obserwuję:))I liczę na rewanż:>
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny outfit i zdjęcia ♥
    dziękuję za komentarz!

    http://prince-of-sorrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok możemy obserwować .
    Ja już teraz ty ; ).

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nie w moim typie :)
    Śliczna jesteś ♥
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że ta bluza nie ma jakiegoś nadruku na środku :D była by wtedy jeszcze bardziej extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są świetne, fajny outfit !<3
    śliczna bluza
    Ja już obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zdj, bardzo podoba mi sie Twoj naszyjnik! ;d orientujesz sie czy jest jeszcze w mohito? jasne, ze obserwujemy...ja juz ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, ale w H&M'ie ostatnio widziałam coś w tym typie :)

      Usuń
  13. świetne okulary ;) - tak, ja obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia!
    + obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia :) fajny sweter/bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne zdjęcia! *-*

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | obserwujemy? odp. u mnie, proszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne zdjęcia! *-*

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | obserwujemy? odp. u mnie, proszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! i super blog, będę wpadać regularnie ;) dodaję do obserwowanych :P
    zefirine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Cię! Bardzo podoba mi się Twoja uroda, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski outfit, strasznie podoba mi się twoja bluza :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, już wcześniej dodałam cię do obserwowanych :)
    xoxo
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie śliczne zdjęcia *o* I jaka piękna osoba na nich ♥

    Obserwujemy? Ja już, liczę na rewanż ;)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To 1 zd jest boskie
    http://happyisad.blogspot.com/ + masz 1 obs więcej

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się, 1 zdjęcia najlepsze :D
    Świetny sweterek <3

    Obserwuję!

    http://cappiono.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. przeslicznie wygladasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz prześlicznie! Lubię jak dziewczyna umie się ładnie ubrać.

    Z chęcią zaobserwuję i czekam na nowe stylizacje.

    P.S Prowadzę nowego bloga muzycznego. Dopiero zaczynam i szukam wsparcia. Jeżeli lubisz muzykę, zaobserwuj: www.pamietnikmuzoholika.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja !!!
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń