sobota, 31 sierpnia 2013

Photo shoot with my boy



Witajcie kochani! Dziś przygotowałam dla Was efekty sesji zdjęciowej, w której modelowałam ja oraz mój chłopak, a zdjęcia wykonywała jak zwykle zdolna Justyna-click & like! 
Powiem Wam, że była to moja ulubiona sesja, a fotograf bez dwóch zdań spisał się na medal. Czułam się swobodnie i bez stresu,  prawie wszystkie zdjęcia wychodziły spontanicznie, bez ustawianych poz i sztucznych min..Generalnie lubię pozować do zdjęć, a robienie to u boku mojego przystojniaka to czysta przyjemność! Było przy tym wiele zabawy i śmiechu oraz meeega dużo pozytywnej energii. Oby więcej takich przygód!

                                                                                                       Jak Wy oceniacie efekty naszej pracy?


part I





 part II












http://gifgifs.com

33 komentarze:

  1. słodziaczki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sesja, świetnie wyglądasz w obu odsłonach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAJEBIŚCIE KURWA, MOJA DUPA MNIE ZDRADZA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne ! najlepszy gif na końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja - świetna! :) Tylko nie podobają mi się te okulary...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie razem wyglądacie!
    obie stylizacje SUPER !!!
    cudowne zdjęcia !!!
    pozdr i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupilas bluze twoja co ma na rekawach białe paski?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Cudnie razem wyglądacie :) Dużo szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna spódniczka - pozdrawiam serdecznie i zostaje u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetne zdjęcia:)
    Ślicznie wyglądacie i widać w was tą miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jak pięknie . Jesteś bardzo ładna :D pasujecie do siebie :D szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo razem wyglądacie:))
    śliczne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :) najlepszy gif ^^ mój chłopak w życiu by na zdjęcia się nie zgodził ;D jak długo już razem jesteście ? :)
    zajrzyj kiedyś do mnie :) krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna z was parka :D pani fotograf rzeczywiście bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękno po córci :)
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Wam to wyszło! II sesja jest po prostu cudowna!
    obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda mi troche twojego chlopaka ze go tak ciagasz po tych sesjach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robie nic na sile, decyzja nalezala do Michala

      Usuń
  19. Wow!Ja jestem Wami zauroczona.Jestescie mega stylowi i pieknie Razem wygladacie,nie moge sie na Was napatrzec!
    Sesja wyszła genialnie!

    Obserwujemy się wzajemnie?:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza stylizacja, bardzo mi sie podoba ;))
    Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno wróce ;) dodaje do obserwowanych ;))

    Zapraszam do mnie ;)
    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze zdjecie w part II jest po prostu boskie :D !
    nie moge sie napatrzec, slodziaki *3*
    xoxo

    _________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ojejkuuuuuuuuuuu ! uwielbiam was a zdjęcia są tak cudowne, że ustawie jedno chyba na tapete ! zazdro takiego chłopaka :(

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie zdjęcia baardzo mi się podobają :)
    piękna modelka i przystojny model :**
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas :
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. omoooomommmommmomo *0*
    NAPATRZEĆ SIĘ NIE MOGĘ
    Takie cudne !
    On Przystojny Ty Piękna = Idelane zdjecia !
    PART II to po prostu magia <3
    Tu nawet nie ma lepszego i gorszego zdjecia .
    Jesteście tacy cudowni |! <3
    zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW!!
    naprawdę swietne zdjęcia, bardzo milo się na was patrzy;)))
    jesteś sliczna, michal mega przystojny, a co będzie za kilka lat;)
    piekna para!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tworzycie przepiękną, cudowną, śliczną parę!!! *.* coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń