poniedziałek, 6 stycznia 2014

Must have- oversize coat!


To co..znów szykujemy się do szkoły? Tak dużo mam do roboty..a tak bardzo mi się nie chce. Ja mam jeszcze do napisania essay z angielskiego, ale co tam.. wolę zrobić szybciutko dla Was notkę. Święta minęły mi za szybko, ale spędziłam je miło, w gronie rodziny :) Z prezentów jestem zadowolona, a Sylwester udał mi sie na 5! Dobra, czas przejść do tematu notki.


Jak już zapewne wiecie (albo i nie) moim poszukiwanym must have był prosty, oversize'owy płaszczyk. Muszę Wam powiedzieć, że znalazłam idealny! Pogoda nam dopisuje, więc myślę, że sprawdzi się jeszcze tej zimy..a jak spadnie śnieg (w co już zaczynam wątpić), poczeka w szafie na wiosnę :) 













okulary-Ray Ban| płaszcz-sheinside.com | sweter- tally weijl| spodnie-new yorker| buty- butik "Obsesja"

21 komentarzy:

  1. Ale śliczny płaszczyk *ͺ* ja też mam wiele roboty bo szkoła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemniczo ;) Pięknie wyglądasz, bardzo ładna torebka ;*

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encanto tu abrigo, luces divina. te espero por mi blog.

    http://mimodaapropos.blogspot.mx/2013/12/tweed-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziendobły jestem starym pedofilem i chciałbym ujrzeć Twoją pochwicę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tia pierwszy dzień w szkole zaliczony i już mam dość.;P Płaszczyk bardzo ciekawy! :D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny płaszczyk :) zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylówka ;)
    obserwacja za obserwacje?
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten płaszczyk! Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cute coat, lovely pics!
    I'm following you :)
    http://freakmuffin.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. adorable coat, lovely post :)

    hope you can visit my blog sometime soon.

    xx
    ellie
    chasingculprit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. you look beautiful :) followed on gfc, follow back?

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a szal z jakiego sklepu? Bo nie wierzę, że oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal zrobiłam sama z materiału :)

      Usuń
    2. łoo to się chwali :) Jest cudny!

      Usuń
    3. Miło mi :)) W następnym tygodniu stylizacja ze spódnicą, którą sobie zaprojektowałam, niestety uszyła mi ja krawcowa, ale pomysł mój, Zapraszam :)

      Usuń
  13. wooooowww ! i love your style , you´re pretty!!!! can you follow me back¿ thanks!!
    http://goodbyemyloverbutiloveyou.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń