piątek, 24 stycznia 2014

Tartan skirt & cosmic boots


Uff..z wielką ulgą odetchnęłam po wejściu do domu, bo wreszcie weekend. Muszę wykorzystać go jak najlepiej, aby nieco odreagować od szkoły i natłoku nauki. Dam radę, za 2 tygodnie mam ferie więc będę pisać tutaj więcej, postaram się o coraz ciekawsze notki :)


A dziś mam dla Was stylizację. Nie jest ona zbyt skomplikowana, nie składa się na nią wiele elementów, ale zapewne będzie nieco kontrowersyjna :) Każda z nas już chyba zdążyła zauważyć hit tego sezonu, czyli kratkę, która króluje na wybiegach, ale także zalewa ulice miast i przyciąga do siebie coraz to nowszych wielbicieli. Dziś postawiłam na tartan, który jest moim numerem 1.

Spódnica jest uszyta przez moją ciocię-krawcową na wzór mojego szkicu. Do tego krótki, wycięty top i moje nowe, magiczne botki!









t-shirt- H&M| skirt-DIY| boots-choies.com| bag- primark| necklace- sinsay

32 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz, a buty nieziemskie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest genialna! świetny wzór i krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look stunning, love the skirt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna spódnica! świetna stylizacja :)
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna spódnica, uwielbiam taką kratkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica super, masz zdolną ciocię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. motyw na spódnicy jak najbardziej na plus ;) a dodatki świetnie wzbogacają całość :) bardzo mi się podoba :)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look :) A buty dodają pazur do całości :)
    Obserwuje :*

    http://perlley-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi
    Happy New Year to you..!!
    Thanks alot for visiting my blog. You have a wonderful blog.
    I am following you. Hope you will follow me too.:)

    Stay in touch..!!
    http://softwarestostilletoes.blogspot.in/
    Namaste..!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, genialny look ! bardzo mi się podoba ;)

    obserwujemy?


    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie!
    Dziękuję za odwiedziny, ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna spódnica! Wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka jest cudowna:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna stylizacja :) buciki są świetne :) z chęcią obserwuję!!! zapraszam do wspólnej obserwacji:

    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Już u którejś blogerki widzę te buty , mega mi się podobają :) Oczywiście ,że obserwujemy ! Ja już pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw
    Ostatnio mam chęć na coś w taką szkocka kratkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodobało mi się tu , bedę zaglądać częściej :)

    Obserwuję teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna spódnica i te butyy aaa! *.* :D

    Moze wspolna obserwacja? Zapraszam do siebie http://cocoglamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jakie fajowskie butki! :D a ja się zastanawiaałam cz tą calą sesje przechodziłaś na palcach :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Okropne i masz bardzo duże stopy.

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia świetne :) a spódnica robi genialne wrażenie :) fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja miażdży, a spódnica świetna, mam taki sam motyw na koszuli i jaranko...!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!!!! I like very much this tartan skirt!
    This is the first time I see your blog and is the first time that I write. I chose this outfit because here I liked a lot.
    I'm a new blogger from Italy. If you want, take a look at my blog.
    Kisses,
    Eni K.

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Eniwhere-Fashion/495867350525920

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie to jest?

    OdpowiedzUsuń