wtorek, 11 lutego 2014

Questions and Answers

Dobry wieczór.. a właściwie nie wiem jak się do Was zwrócić o tej porze haha :) W każdym razie dziś myślałam o czym napisać, nie miałam żadnego pomysłu, jak na złość nawet nie miałam weny, dosłownie NIC nie przychodziło mi do głowy. I pomyślałam o poście typu "Pytania i odpowiedzi"..Pod wieczór na moim facebooku udostępnilam stronkę, abyście zadawali mi różnorodne pytania. Ku mojemu zdziwieniu mieliście mega kreatywne pomysły i jestem w lekkim szoku, bo do tej pory dostawałam pytania na takim poziomie, że szkoda mówić :)) A więc zaczynam, mam nadzieję, że pomogę Wam, dobrze doradzę, a Wy dzięki temu poznacie mnie bliżej!


Czy chcesz zafarbować włosy? Farbowałam włosy 2 razy w życiu, na razie nie zamierzam, chociaż w przyszłości może....

Sądzisz, że masz szansę być kimś sławnym? Każdy ma szansę, jeśli czegoś pragniemy i staramy się to zawsze znajdziemy wynagrodzenie. Trzeba postawić sobie cel i do niego dążyć, już sama próba realizacji jakiegoś marzenia jest Twoim zwycięstwem. Zapewne chodzi Ci o byciu sławnym poprzez bloga.. Teraz tych blogów jest miliard, ciężko jest się wybić, ale można! Trzeba tylko chcieć i walczyć :)

Jakie są Twoje ulubione kosmetyki TOP #5 ? Według mnie najlepszy podkład to Rimmel Wake me up lub podklad do cery tlustej i mieszanej z La Roche Posay, pomadka ochronna z Neutrogeny- must have! Poza tym uwielbiam tusz do rzęs z Chanel 3 in 1, perfum Gabriela Sabatini złoty i moja ulubiona kredka do brwi z essence.

Z którą blogerką chciałabyś się zaprzyjaźnić? Mój wybór zdecydowanie pada na Jessicę Mercedes- JEMERCED.COM, właściwie to przez podziwianie jej bloga sama zaczęłam przygodę z blogowaniem. Jest dla mnie takim wzorem do naśladowania jeśli chodzi o karierę. Ma na swoim koncie tyle sukcesów, zaczynając dosłownie od zera. Widzialam jej pierwsze notki i znacznie różniły się od tych teraz.. 

Jakiej modelce zazdrościsz figury i dlaczego? Hmm jak dla mnie to prawie każda modelka ma świetną figurę! Ale moją ulubioną modelką jest Cara Delevingne, jej urodą zachwycam się od dawna, ma w sobie cos co przyciąga.. 

Ćwiczyłaś kiedyś aerobiczną weidera 6? Jeśli tak to do którego dnia doszłaś, było warto, są efekty? Owszem ćwiczyłam, niestety chyba tylko przez pierwszy tydzień, jedynym efektem było to, że faktycznie widziałam poprawę kondycji.

Jak spędzacie walnetynki? Mój chłopak zaprosił mnie do siebie więc same niespodzianki :) W piątek lub sobotę napiszę Wam tutaj wszystko!

Czujesz się spełniona? Miewasz czasami doły? Widzę, że to co robisz sprawia Ci tyle radości, masz może jakieś porady jak do tego dojść? Ja za cokolwiek sie nie zabiore robie to źle, ale się poddaje... ?  Każdy miewa gorsze i lepsze dni, ja również! Może nie czuję się spełniona, nie, nie osiągnęłam jeszcze zamierzonego celu, ale w każdym razie jestem szczęśliwa, robię coś, co sprawia mi radość a w dodatku ktoś czyta moje wypociny, to jest najlepsze! Znajdź coś co lubisz, próbuj wszystkiego! Ja też tak robiłam, aż wreszcie odkryłam to co chcę robić i mam cel w życiu :) Nie poddawaj się za pierwszym razem, bo możesz właśnie stracić szansę na sukces..Najpierw Ty daj sobie szansę, a zobaczysz że inni też Ci ją dadzą..

Skąd czerpiesz inspirację ? Dosłownie ze wszystkiego!! Obserwuję ludzi na ulicach, kupuję gazety modowe, czytam o tym w internecie, oglądam blogi, podpatruję nowe kolekcje w sieciówkach :)

I główne pytanie. Kim chcesz być w przyszłości ? Nie mam jeszcze zbyt sprecyzowanych planów na przyszłość, aczkolwiek chcę ją wiązać z modą, to takie moje małe marzenie..Najbardziej chciałabym pisać w redakcji, ale jeśli mi nie wyjdzie to będę robić coś innego, mam nadzieję, że nie zrezygnuję z bloga.

Jak duży wpływ masz na to, co ubiera Twój chłopak? Nigdy nie ma takiej sytuacji, że mówię mu "kup to, załóż to!", decyzja należy do niego. Oczywiście pomagam mu wybierać, doradzam, proponuję.. :)

Kto Cię inspiruje? Jestem zafascynowana od jakiegoś czasu Coco Chanel, czytam książkę o niej i z dnia na dzień coraz bardziej mi się jej osoba! Lecz moją inspiracją jest zdecydowanie Beyonce.. jest świetną osobą pod każdym względem.

Czym kierujesz się w życiu? Dążę do postawionych sobie celów, spełniam marzenia! Myślę, że to jest najważniejsze..


koszula-sinsay | t-shirt- sheinside.com

No i to tyle, jeśli macie jeszcze jakieś ciekawe pytania 
to w komentarzach piszcie, chętnie odpowiem :)

Miłej nocy!

12 komentarzy:

  1. Ten t-shirt jest boski! Need it <3

    OdpowiedzUsuń
  2. moją ulubioną modelką również jest Cara Delevingne <3
    jesteś wspaniała w tym co robisz i jeśli się nie poddasz na pewno osiągniesz wiele ;)
    swego czasu proponowałaś mi wspólną obserwację,już dołączyłam do grona twoich obserwatorów :3

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czytać takie posty :) też lubie Care :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna super notka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczniee <3

    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również moją inspiracją jest JEMERCED <3
    pytałaś o obserwację - ja już - czekam na uczciwy rewanż :)
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koszula, też niestety jeszcze nie mam planów na przyszłość :(
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. krata zawsze modna ;) obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. very nice blog!! :)
    plz follow my blog
    http://9shonalimukherji9.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cara jest piękna :)

    obserwujemy ? ;)

    http://keepcalmandgototraining.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie i te Twoje włosy. :-)

    OdpowiedzUsuń