piątek, 19 września 2014

INSTAMIX

Od następnego tygodnia notki dodawać będę już systematycznie, mam nadzieję, że uda mi się dwa razy w tygodniu i mam również nadzieję, że uda mi się wywiązać z tej obietnicy..W każdym razie miałam dzisiaj zrobić dla Was notkę ze stylizacją, ale musicie na nią poczekać jeszcze troszkę, a w zamian pooglądacie mój mix instagramowy. Zupełnie zapomniałam o tego typu notkach i dlatego tak długo nie było ich na blogu. No to co, życzę Wam miłego wieczorku i oglądania!! 


 "But first let me take a selfie" czyli normalka u mnie :)


Dwa górne zdjęcia to ulubione dania moje i mojego chłopaka, włoska kuchnia jest moją ulubioną, dlatego na zdjęciu 3 moje domowe spaghetti, a 4 zdjęcie to nasza ulubiona restauracja (oczywiście włoska) Benvenuti in Italia, kocham!



 1. Jeszcze wakacyjny mrożony jogurt truskawkowy z crunchy i malinkami. Na 2 zdjęciu również mrożony jogurcik, ale już nie mojej roboty. Uwielbiam YOGO Choice, mogę sobie sama nakładać odpowiednią porcję jogurtu a do tego mnóstwo dodatków! 3 zdjęcie to mój dzisiejszy koktajl mleczny o smaku brzoskwiniowym. 4 jeszcze wakacyjny chillout.

1. Mimo łakoci "keep fit" 2. A to jeden z moich gorszych dni, kiedy nie chciało mi się nawet malować czy czesać, a mój strój sam mówił za siebie o moim żałobnym nastroju haha 3.Przerwa w zakupach, czas na kawkę 4.Będąc w empiku zawsze przeglądam zagraniczne VOGUE'i, a to właśnie moja inspiracja z brytyjskiego wydania.

Pierwsze dwa zdjęcia to wypad do Legnicy i ja w moich ukochanych spodniach, które niedługo pokażę Wam w stylizacji. Dolne zdjęcia to moje miasto i poranna kawa.


Moje wakacyjne wspomnienia, patrzę na zdjęcia i chcę znów lato :( Na dole moja mała siostrzyczka, która jest dosłownie moim klonem. A na górze świetna maseczka z zielonej glinki z Rossmann'a.

Uwielbiam kręcone czy falowane włosy, gdyby robienie ich nie zajmowałoby mi tyle czasu, chodziłabym tak codziennie..niestety widać moje popalone końcówki, ale już niedługo ścinaam! 2 zdjęcie to moje ulubione produkty z Lindla haha, na 3 mój ulubiony chłopak a ostatnie to fake septum.

1. Moro case mojego chłopaka i klasycznie..selfie 2.Oxfordzki outfit
3. Nowy kolor,nieco ciemniejszy 4.Dziewczyny z rodziny, czyli od lewej ja, siostrzyczka i mama!

Wyjazd do Wrocławia, rzeczy na półmetek same się nie kupią..a szkoda haha, ale jak widzicie buty już mam, sukienkę z resztą też! Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Fajny pomysl na wykonanie takiego postu, chyba pomysle o tym ;) przyjemnie sie.czytalo i ogladalo

    OdpowiedzUsuń
  2. Post wygląda jak ściągnięty z bloga Make Life Easier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, ze nie czytam bloga Kasi :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opcja komentarza jest po to, aby móc się wypowiedzieć, ale na tego bloga nie warto wchodzić i wyrazić swojej opinii, bo komentarze są usuwane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można zauważyć nawet w poprzednich wpisach, nie usuwam WSZYSTKICH negatywnych komentarzy. Te, które coś tu wnoszą, mimo że są krytyczne, ale mają swoje podstawy są akceptowane. Nie będę natomiast przyjmować komentarzy typu "TANDETA", bo powiedz mi, co to daje? Krytykujesz bezpodstawnie, a ja nie będę trzymać tu takich "śmieciowych opinii". Jeśli Twoim celem jest tu wejść i wypisywać głupoty, to przepraszam, ale nie, taki automatycznie idzie do "kosza" :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jedzonko wygląda mega apetycznie, a ty masz fajny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń