wtorek, 28 października 2014

Floral Blazer


Dzisiaj możecie dostrzec jak bardzo staram się oddalać myśli od szaroburej jesieni, która niestety towarzyszy nam od kilku tygodni.. Mój najlepszy sposób, zapieram się rękoma i nogami, aby nie wpaść w jesienny nastrój, nie pochłonąć tej negatywnej energii, która przepełnia chyba wszystkich w tym czasie. Najlepszym sposobem jest ubarwienie tej smutnej pory roku naszymi wiosennymi stylizacjami.




Bratki na rękawach mojego żakietu ożywiają całą stylizację i nadają jej pewnej "świeżości". Całą stylizację zrobiłam w eleganckim, nieco "biurowym" stylu :) Blazer w stylu boyfriend jak najbardziej przypadł mi do gustu, więc to nie będzie mój ostatni tego kroju.





Blazer- KLIK | koszula-sh| spodnie- H&M| buty- nelly.com | torebka- F&F

7 komentarzy:

  1. cudna stylizacja ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne miny robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz..jakoś się już przyzwyczaiłam, że przyczepicie się do wszystkiego :) Jeśli moje miny są dziwne to nie oglądaj moich zdjęć :)

      Usuń
  3. widac ze Ci bylo zimno na tych zdjęciach haha:D:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest świetna i jak najbardziej trafiona w mój gust.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Po prostu cudo!
    Zapraszam do mnie: http://creativelifewithanimka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń