sobota, 29 listopada 2014

Ivory Coat in the icy morning



Mam nadzieję, że nie przestraszycie się dzisiaj mnie bez makijażu. Wstałam dzisiaj po 8, a to do mnie niepodobne i tak z samego rana zrobiliśmy zdjęcia do dzisiejszego posta. Także poskutkowało to zdjęciami bez makijażu. Poza tym było tak okropnie zimno, że jak widzicie musiałam wyciągnąć z szafy swoją czapę i rękawiczki, które leżały w kartonie "ZIMA" haha :)


Tej zimy supermodne są melanżowe płaszcze, to te zrobione z przeplatanego dwukolorowego materiału, tak jak mój płaszczyk. Długo się zastanawiałam jaki to jest odcień brązu, czy to jeszcze beż czy latte, wreszcie postawiłam na ivory i szczerze, nie jestem tego do końca pewna, ale strasznie mi się podoba ten kolor! Jedynym minusem pięknego oversizowego płaszczyka jest to, że nie nadaje się na mroźną pogodę. Ale pewnie jak to ja, będę go nosiła tak długo, aż już naprawdę nie wytrzymam ujemnych temperatur haha!





płaszcz- klik | spodnie, torba, rękawiczki- H&M| buty- nelly.com | szalik-diy| czapka- no name


5 komentarzy: