czwartek, 1 stycznia 2015

Make up


Łaaał! Mój pierwszy "własnoręczny" makijaż na imprezę- możecie być ze mnie dumne :) Bo generalnie na co dzień nie mam czasu na wydziwianie i zazwyczaj mój makijaż kończy się na podkładzie, brwiach i rzęsach. W tym roku nie miałam możliwości, aby ktoś mnie pomalował i musiałam radzić sobie sama!
Makijaż nie jest mocny, eyelinerem zrobiłam wyraźne kreski na powiece, ale nie grube! Pierwszy raz malowałam powieki cieniem. To była czysta improwizacja haha, najpierw na cała powiekę nałożyłam jasny, matowy cień w odcieniu nude, a od zewnętrznego kąta powieki roztarłam brązowy, matowy cień. Na koniec nałożyłam perłowy, błyszczący cień, bo to w końcu Sylwester :)
Oczywiście kreski, rzęsy, brwi i podkreślone kości policzkowe obowiązkowo!


podkład- Max Factor FaceFinity 3 in 1 BEIGE 55
puder prasowany- DIOR SKIN Nude compact
brwi- kredka do brwi essence
cienie- EYE SHADOW PALETTE NUDE/GOLD Douglas
eyeliner miss sporty
róż Bourjois 85 Sienne
szminka CATRICE 320

3 komentarze: