środa, 6 maja 2015

Yesterday outfit


Wczorajszy dzień był zdecydowanie najintensywniejszym podczas naszego pobytu w Krakowie. Jutro o wszystkim Wam opowiem, bo zwiedziłam według mnie najciekawsze muzeum! Ale nie będę teraz zdradzać, bo na dziś przygotowałam outfit :) Jest bardzo prosty, jak widać wczoraj pogoda nas rozpieszczała! Wydaje mi się, że strój idealnie dopasował się do miejsca, które wczoraj zwiedzaliśmy, bo było to Muzeum Sztuki Współczesnej :) 






narzutka- sheinside.com | top, buty- H&M| spodnie-tally weijl| torebka-sh| okulary-no name| naszyjnik-apart

10 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I really like your outfit. It is fabulous. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie a'la Doda.
    Co za wieś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za wieś, że piszesz z anonima, tylko po to, żeby poprawić sobie humor! :) zazdrosc coo?? :)

      Usuń
    2. I a'la Rihanna http://hausofrihanna.com/wp-content/uploads/2013/11/kk-nail1.jpg
      a'la Beyonce http://www.primped.com.au/wp-content/uploads/2011/06/BeyonceAndHerColouredNails1.jpg
      a'la Kylie Jenner http://i1.wp.com/pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2015/01/kylie-jenner-nail-pink-get-the-look-ftr.jpg?crop=0px%2C0px%2C600px%2C460px&resize=1000%2C750

      Według mnie takie cos mozna nazwać "wsią" : http://1.bp.blogspot.com/-oEBA0fXVwxE/Uu6XcgdAELI/AAAAAAAAI4g/HI1Y7BcFc8U/s1600/blog_kb_3825119_4905859_tr_stopki.jpg

      Usuń
  3. ciekawy stroj ;p nie bylo ci za cieplo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzutka jest mega przewiewna, ale najbardziej grzało mi w czarne spodnie haha! Jak wróciłam to od razu je zmieniłam :)

      Usuń
  4. Na studiach, w ramach ćwiczeń z etyki, przeprowadzaliśmy sondaż.
    Jedno z pytań dotyczyło sztucznych paznokci.
    Ok 90% studentów i 75% studentek odpowiedziało, że sztuczne paznokcie są brzydkie, nieestetyczne, a wręcz obrzydliwe.
    Czy któraś z kobiet "z klasą", ikon stylu, nosi lub kiedykolwiek nosiło sztuczne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociażby Beyonce, dla mnie kobieta z klasa :) nie wiem po co tyle szumu, ciekawa jestem cóż za ciekawy i ambitny kierunek studiując robicie sondaż na temat sztucznych paznokci :) buziak!

      Usuń
  5. Beyonce kobieta z klasą? Przed maturą przyda Ci się czytanie ze zrozumieniem. Buźka

    OdpowiedzUsuń