niedziela, 29 września 2013

Autumn concert




Witajcie! W czwartek (tj. 26.09 ) odbył się koncert jesienny pracowni wokalnej, do której należę. Muzyka byłaoją pasją już od dziecka, jednak nigdy nie robiłam tego "na poważnie". Dwa lata temu zdecydowałam się nieco rozwijać w tym kierunku. Nie uważam siebie za dobrą w tej branży, gdyż w grupie mam baardzo wysoki poziom. Robię to dla siebie przede wszystkim, robię to, co kocham i daje mi to mnóstwo radości...
Działalność na scenie daje pewnego rodzaju odskocznię od wszystkich problemów, wolność.. Mogę wyrazić swoje emocje, a po zejściu ze sceny te emocje ze mnie wyłażą i czuję ulgę, lecz nadal chcę tam wracać.. Kocham ten stres przed występem, ja tym praktycznie żyję. Potrafię całą noc nie spać ze stresu, "że tutaj nie trafię w dźwięk, a tam przewrócę się, bo mam za wysokie buty, czy że nie przekonam do siebie publiczności", ale uwielbiam to! To był mój czwarty koncert w teatrze,a między nimi drobne wystąpienia podczas różnych świąt i okazji. W czwartek wykonałam dwa utwory: "Miasteczko cud" Agnieszki Osieckiej oraz "Roztańczone nogi" Ireny Kwiatkowskiej (z kabaretu). Były to kontrastowe piosenki, pierwsza poważna i wzruszająca, natomiast druga zabawna. Pokażę Wam kilka zdjęć z koncertu :)




 






A tutaj dwa filmiki, przepraszam za słabą jakość, ale nagrywane były telefonem, jak tylko dostane płytę lub wystep pojawi się na youtubie to wrzucę :)

kawałek piosenki "Roztańczone nogi"

"Miasteczko cud"







46 komentarzy:

  1. Sandroo idź do X-Factor'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej do must be the music ;D

      Usuń
  2. Świetnie śpiewasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz i śpiewasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne ze obserwujemy:) zacznij :) świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo interesującego bloga. ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem co czujesz, ponieważ dla mnie także muzyka jest wszystkim. Ja już od siedmiu lat występuje na scenie, czy gram na instrumencie czy śpiewam, a nawet gdy występuje w teatrze, to czuje te podniecenie :D Gdy zaczynałam, miałam zawsze wielką tremę przed występem i żułam gumę nałogowo, teraz wiem, że scena należy do mnie i pokarzę wszystkim na co mnie stać! Powodzenia w dalszym śpiewaniu :D oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;)
    jasne że obserwujemy ;) ja już ;* teraz Twoja kolej ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakaś piękna i zdolna ! :O Chce Cię na zdjęcia !
    Ps. Bardzo ładny nagłówek !
    http://5ommphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Etap w moim życiu, w którym śpiewałam juz dawno zamknęłam, ale to był wspaniały czas. Uwielbiałam denerwować się za kulisami, wchodzić na scenę i żyć tym co robię. Jak już stałam w świetle reflektorów to nie było mowy o żadnych pomyłkach, była tylko adrenalina i wspaniała radość. Dziś trochę żałuję, że przestałam śpiewać, ale mam wspaniałe wspomnienia :)

    Oczywiście z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. awesome, how lovely
    thanks for stopping by in my blog
    follow you
    follow back! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful post!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że obserwujemy, ja już czekam na Ciebie! :D Wpadne potem, bo teraz dużo nauki.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz talent, zazdroszcze :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It's been so long since the last time I went to a concert.
    Seems nice!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for your comment:)
    Would you like to follow each other?
    Check out my blog:
    www.angelbirdbb.com
    xoxo
    Angel

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały występ, ja już obserwuję od jakiegoś czasu ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie! Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga, bo dzięki temu trafiłam do Ciebie - jesteś bardzo inspirującą osobą. Wiem co czujesz mówiąc o cudownym życiu na scenie. Sama jestem zawodową tancerką po szkole baletowej, pracującą w teatrze, jednak mam problemy z kręgosłupem i niestety będę musiała pożegnać się ze swoim wyuczonym zawodem. Dlatego zajęłam się blogiem i modą, która jest moją drugą po tańcu pasją.
    Z całą przyjemnością będę Cię odwiedzać i obserwować Twojego bloga :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Natalia Fashion Drift :)
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jejkuu jaki śliczny masz nagłówek *-*

    tak, obserwujemy :)
    ja już ^^ teraz Ty wpadaj do mnie !! :D


    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny blog! Widzę super osoba z Ciebie! www.senioritasunshine.blogspot.com - Dopiero zaczynam, może zaobserwujesz i zalajkujesz mój fanpage? odwdzięczę się tym samym :). Wybacz za spam. :). .

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie śpiewasz. A z wyglądu przypominasz mi Ewelinę Lisowską .xd

    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za odwiedziny u mnie, oczywiście, że obserwujemy - ja juz to zrobilam;-) masz przepiękny głos!

    pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny masz głos :) filmiki choć słabej jakości to podobają mi się :)
    Pewnie, że mozemy się obserwować. Chętnie się zrewanżuję :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/Blond-Yasmine/127291280788526

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i mnie powiadom. (nie musisz)

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://fashion-juicee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie śpiewasz :) oczywiście, ze obserwujemy <3 ja już, teraz ty :* świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow :) Nice. And you all look so great too!
    Thanks for the comment Sandra. x

    Love, Satu
    Indie by heart

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie śpiewałaś i jeszcze piękniej wyglądałaś:) Ja również występowałam kiedyś w teatrze, ale jako aktorka (amatorka) ! Życzę dalszych sukcesów w śpiewaniu i blogowaniu:)
    Pozdrawiam
    www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na nową ciekawą notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu :)
    Więc obserwujemy, ja się przyłączyłam już ;)
    Urzekłaś mnie głosem, i Twoja odwaga odwaga na scenie, niesamowite

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia !<3 fajny blog
    Obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny blog, dodaję do obserwacji i zapraszam na konkurs :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń