sobota, 5 października 2013

All black & checkered scarf



Witajcie! Cieszę się jak głupia..mam juz 101 obserwatorów, dziękuję Wam! Dziękuję każdemu z osobna za komentarze i wyświetlenia, jesteście niesamowici :) Z tej okazji niedługo zorganizuję konkurs dla Was! A w dzisiejszej notce mój wczorajszy look. Plisowanka i czarna mgiełka-brzmi mega klasycznie, jednak zaburzyłam klasykę typowo jesiennym szaliczkiem w kratkę, którego uwielbiam! On jako jedyny wyróżnia się wśród totalnej czerni. Do niego dobrałam brązową torbę na ramię, czarne zakolanówki i botki.













koszula- primark| spódnica- Marks&Spencer| zakolanówki- Gatta| szalik- diy| torebka- H&M| buty-sinsay




DODAŁAM KILKA MUST HAVE'ÓW NA MOJĄ FASHIONLISTĘ- KLIK!

28 komentarzy:

  1. Super ! :)
    Zapraszam na konkurs ! http://www.garderoba-sd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta krata rozświetli każdą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne botki ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo ładny, elegancki i stonowany strój.
    A skoro lubisz Vogue'a (co wnioskuję po layoucie strony), to zapraszam do przeczytania mojego postu o japońskim wrześniowym numerze, który wpadł w moje ręce. a już niedługo też kilka słów o Vogue India :)
    http://fashion4ever.pl/vogue-japan-vs-india-part-one/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś! :*
    Tylko 101 obserwatorów?Powinnaś mieć z 10 000!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuuu dziękuję bardzo :* Bloguję dopiero od lipca, mam nadzieję, ze liczba obserwatorów z czasem się zwiększy :)

      Usuń
  6. Fantastyczny outfit!:) uwielbiam takie ciemne połączenia+ jesteś taka piękna, chryste!:)
    +Obserwuję i czekam na rewanż,kochana!;* http://izeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały styl!! wspaniale się prezentujesz!!
    obserwuje z przyjemnością:*
    ♥ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely outfit and beautiful photos <3
    you're so pretty :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piekna stylizacja! Podoba mi sie twoja sukiekna! :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Simplicity and beauty. I love it so much
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja!
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mnie:)

    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje obserwatorów i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty! Love the all black outfit and the scarf is the perfect addition. Your booties are adorable as well. Thanks for stopping by my blog. Just started following on GFC. Hope you can follow back so we can stay connected : )

    xox,
    anna-lamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten zestaw :) Zdjęcia są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i outfit <3
    Podoba mi się Twój blog i dodaję do obserwowanych (będę wpadać częściej) ;**

    ________
    http://lily-vegas.blogspot.com ----> SZAJBNIĘTA BLOGGERKA - LILY - WRACA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przesliczny outfit ;)
    jesteś bardzo ładną dziewczyną. ;**

    oczywiście nie mogło się obejść bez małych smakołyków ..

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana, wyglądasz pięknie <3 kocham WSZYSTKO dosłownie każdy detal tego ubioru <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit i genialne zdjęcia! <3 Bardzo mi się podoba.

    Obserwujemy? Ja już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looking fabulous girl! Would you like to follow each other on Facebook, Bloglovin', GFC, and/or Instagram. Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. dołączam do obserwatorium ;) Trafilam tu przez przypadek, ale ciesze sie z tego powodu ;) Przyjemne stylizacje, juz planuje jedna wykorzystac ;)
    Pozdrawiam Megi
    http://be-fit-be-healthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Cudowna stylizacja! Ten szalik idealnie dopełnia stylizację i nadaje świeżości czerni - jesteś przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo dziewczęco i z klasą :))) pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń