niedziela, 8 czerwca 2014

Wrocław Fashion Meeting 2014 SATURDAY


Jak wiecie wczoraj miałam okazję być na modowej imprezie Wrocław Fashion Meeting. Lubię odwiedzać takie imprezy chociażby ze względu na atmosferę tam panującą. Ludzie tam są inni niż tłumy na ulicach, każdy ma swój wyjątkowy, niepowtarzalny styl i to jest świetne, spotykam tam ludzi, którzy nie boją się być sobą, którzy nie liczą się ze zdaniem innych, tylko robią to co kochają, bawią się modą. 



Z racji tego, że było bardzo gorąco, mogłam wreszcie założyć swoje czarno-złote sandałki. Do tego idelanie pasuje minimalistyczny, plastikowy koszyk, który nabyłam niedawno w H&M. Głównym elementem stylizacji była oczywiście jedna z moich ulubionych spódnic w kratkę, którą uszyła mi ciocia. 








Przed pokazami pospacerowaliśmy po showroomie, w którym znalazłam kilka swoich must have'ów :)

top-H&M| spódnica-diy| sandały-Mohito| Torebka-H&M| kolczyki-H&M


Kombinezony, to musi znaleźć się w mojej szafie tego lata!

Kolorowe oprawki od razu rzuciły mi się w oczy!

Minimalizm stworzony przez basic station chyba najbardziej przypadł mi do gustu.

Jarosław Ewert pozytywnie zaskoczył mnie projektami (szczególnie płaszczy) ale i osobowością :)


Nie zabrakło także ubranek dla najmłodszych gości Wrocław Fashion Meeting.

Pastele, printy, kolce, złoto..wszystkiego pełno :)










Czas przejść do pokazów! Rano pokazano kolekcję tych mniej znanych projektantów, natomiast wieczorem tych popularniejszych. Jak zwykle wiele pokazów oglądałam z otwartą buzią, a niektóre zupełnie nie przypadły mi do gustu.. Pokażę Wam kilka z nich :)




THEO DORO- romantyzm i dziewczęcy styl..kokardki, falbanki, koronki, tak to opiszę. Zupełnie nie w moim stylu, chociaż motyw skarpetek do wysokich butów już od dłuższego czasu skradł moje serce.






Madisso- elegancja i kobiecość w luźnym wydaniu. 




Trzciński Only Linen- len jest chyba jednym z materiałów, których nienawidzę. Jednak po prezentacji tej kolekcji przekonałam się do niego!



GoKu- piękne minimalistyczne kolory, ale przede wszystkim wygoda i luz z nutką kobiecości. 




Mimika- jeden z moich ulubionych pokazów, skóra zawsze będzie trendy, a w tym wydaniu od razu się zakochałam!




Kolejną rzeczą na mojej liście MUST HAVE jest srebrna ramoneska!







Mistrzowski pokaz Herzlich Willkommen



















Bajkowa Majka Sajda



UFUFU by Michał Starost




Najlepsza kolekcja Roh'an 






8 komentarzy:

  1. Hello from Spain: great event. Nice skirt. The bag is very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wydarzenie, genialnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki na platformie w kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotorelacja!: ) Sklep jakoś mnie nie zachęcił. Ale ciuchy ba wybiegu są niesamowite. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sandały i spódniczka < 3
    Ogólnie fajna relacja : 3
    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałam nominowana do pewnej gry, Liebster award. Poproszono mnie o nominacje kolejnych 11 ciekawych blogów i wybrałam Twój. Niewinna zabawa polegająca na odpowiadaniu na rozne pytania. Zapraszam. C:
    Jeśli nie masz ochoty, to potraktuj to jako hołd twojej pracy, bo masz bardzo fajnego bloga. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w HM są te koszyki za 10zł jutro ide kupić dla siebie jeden :)

    OdpowiedzUsuń