środa, 9 lipca 2014

To już rok...

Tak, dziś mija równy rok od kiedy naskrobałam tutaj swoją pierwszą notkę. Mi zleciało to bardzo szybko, a Wam? Pewnie jest wśród Was kilka osób, które są ze mną od początku i na bieżąco śledziły moje całoroczne wypociny. Dziś szczególny dzień, myślę, że mogę być z siebie dumna, wytrwałam w tym bez zawieszania strony i bez dłuższych przerw :) Blog wiele mnie nauczył; przede wszystkim systematyczności (nad którą w dalszym ciągu pracuję), otwarcie się na ludzi, kreatywności, godzenia się z krytyką, estetyki oraz pewności siebie. Dzięki niemu też łatwiej przychodzi mi szukanie swojego własnego stylu (tak, w dalszym ciągu jestem na etapie szukania). Poza tym poznałam wielu ciekawych ludzi oraz brałam udział w wydarzeniach modowych. Jednak najważniejszą rolę pełnicie Wy-czytelnicy. Gdyby nie było Was tutaj, moja przygoda z blogowaniem zakończyłaby się pewnie po miesiącu. Cieszę się, gdy piszecie mi opinie czy rady związane z tym, co robię. Poniżej możecie przejrzeć wszystkie moje stylizacje, które pojawiły się na Carmella Blog 9 czerwca 2013 roku. Sami zobaczcie, jak się zmieniałam, a wraz ze mną mój styl i poczucie pewnego rodzaju estetyki.



 










Podczas tego roku udało mi się napisać 78 postów, zdobyłam 363 stałych obserwatorów i ponad 100 tysięcy wyświetleń, a bloga odwiedza średnio około 8 tysięcy osób w ciągu miesiąca. Wszystko dzięki Waszej pomocy! Podziękowania należą się również fotografom, którzy stale pomagali mi przy tworzeniu strony, przede wszystkim Justynie Łuc, która zawsze ratowała mnie, nawet gdy dzwoniłam na ostatnią chwilę.

koszulka-sheinside.com
DZIĘKUJĘ :)
Mam nadzieję,
 że na pierwszych 
urodzinach się nie skończy!



23 komentarze:

  1. świetne masz te stylizacje ;o rzadko kiedy na takie blogi wpadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie już minęło 2 lata jak prowadzę bloga. sama nie mogę uwierzyć jak szybko to zleciało :) świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje i zdjęcia. Życzę jeszcze więcej lat na blogu. Pytałaś o obserwację, już obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog, zapraszam do mnie klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, szkoda ze wcześniej go nie znałam:) oczywiście, że obserwujemy, zapraszam do siebie!:)
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    marion-marrion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dziękuję ci za ten blog i wiedz że trwałam z tobą od samego początku. Dziękuję Ci za wytrwłość i za to, że się nie poddajesz. Gratuluje przepięknych zdjęć i życzę wytrwania do kolejnych urodzin *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne stylizacje <3 Gratuluję i życzę dalszych sukcesów blogowych ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz i masz fantastyczny styl! <3

    natalievalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy blog ever ! Jestem z Tobą od samego początku i naprawdę podziwiam Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog ;)
    Życzę dalszej wytrwałości w jego prowadzeniu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu. :* Świetne miałaś stylizacje oby kolejne były jeszcze lepsze. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne stylizacje, każda ma coś w sobie, pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnemu we wszystkim ładnie :) więc obojętnie co założysz
    Powodzenia w szukaniu własnego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe stylizacje ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh tak szybko mija ten czas... :( Zdjęcia są świetne ! :)
    http://claudia-on-the-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczne zdjęcia powodzenia w dalszym blogowaniu
    obserwujemy ? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość tych stylizacji, to jakieś nieporozumienie.
    Jesteś ładną dziewczyną, ale powinnaś popracować nad tym blogiem, jeśli chcesz obchodzić kolejne urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że twój styl ubierania bardzo się rozwinął, dojrzał. Gratuluje pierwszych urodzin bloga, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję, świetny blog !
    ja dopiero zaczynam, nieco kuleję :)
    zapraszam do siebie, obserwujemy ?
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezłe miałaś te stylizacje! Niektóre naprawdę bardzo mi się podobały ;) Ja dopiero zaczynam więc jeśli chcesz możesz zostawić komentarz, będzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń