wtorek, 2 września 2014

I need the sun

Czy też czujecie się przygnębieni szkołą, pogodą i wszystkim dookoła? Tak, ja też! :) Właśnie jestem po trzech godzinach matematyki, a pogoda zagoniła mnie do łóżka, pod ciepłą kołderkę. Miałam nadzieję, że jesień będzie ładna, niekoniecznie ciepła, ale nie deszczowa. Kupiłam sobie nawet ponczo, ale nie wiem kiedy będę mogła je założyć. W taką pogodę tylko spać!



Mam dla Was kilka zdjęć, jeszcze z lata (a tak żeby się jeszcze bardziej dobić!) Zdjęcia wykonała Wiktoria Baczyńska (tutaj znajdziecie jej profil- klik). Ja osobiście jestem bardzo zadowolona ze zdjęć, tym bardziej, że były mega spontaniczne i robione zaledwie kilka kroków od mojego domu. Już tęsknie za tymi dniami, kiedy mogłam założyć koronkowy top i cieniutkie kimono...ale jeszcze tylko 10 miesięcy! :)) Haha, trzymajcie się cieplutko kochani i życzę Wam przede wszystkim wytrwałości!









kimono, torba-H&M | koronkowy top- sh| spodnie- Cubus| buty- Choice| 

14 komentarzy:

  1. jakie cudowne zdjecia:O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, ale co mi po nich jak taka pogoda;( Wyglądasz cudownie!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Saja, zbrzydnij ! I to już ! :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. W taką pogodę nic tylko wylegiwać się pod ciepłą kołderką czytając książkę albo oglądając seriale <3

    http://aniapiotrowicz.blogspot.com/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu kochanaaaa ;* Sajka chcę takie wlosy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna narzutka;)
    pozdrawiam woman-with-class.bligspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddaj mi swoje wlosy, albo chociaz podziel sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna narzutka :)
    jolahogg.blospot.ie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyglądasz w tym koczku, piękne rysy twarzy <3 zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń